Cowboy Bebop

Jakby ktoś był zainteresowany dobrym Anime to polecam właśnie te wymienione w tytule wpisu. Cowboy_Bebop to anime o łowcy nagród przyszłości. Serial niezły ale ta muzyka. Choćby dla ścieżki dzwiękowej zdecydowanie warto obejrzeć. No i właśnie nadarza się okazja bo wg. Kasumi.pl już jutro dwa pierwsze odcinki o 22:10. Więcej o tytule na anidb, Ann czy AnimeNfo.
Update: Jako bonus opening serialu z youtube i żeby było wiadomo czego słuchać, to zespół się nazywa The Seatbelts a pianistka która w tym maczała palce Yōko Kanno.

12 uwag do wpisu “Cowboy Bebop

  1. co to znaczy nie przepadam za Anime?
    to tak jakby powiedzieć nie przepadam za kinem fabularnym..
    Po prostu nikt Ci nie wskazał odpowiednich tytułów, ja też nie wszystkie obejrzane serie lubię.
    Ja np gustuję w serialach komediowych, takich zdrowo szurniętych, inny lubi seriale S-F, o wampirach czy magical girls 🙂

    Polubienie

  2. co to znaczy nie przepadam za Anime?
    że drażni mnie sposób rysowania postaci, dźwięki, jakie wydają, sposób, w jaki rozwiązane są sceny walki itp. – nie trawię tego. A „Cowboya” – nie serial, tylko film, obejrzałam po namowach mojego kuzyna, który jest fanem Anime.
    I nie zgodzę się, że to tak, jakbym powiedziała, że nie lubię kina fabularnego – może raczej: nie lubię amerykańskich filmów familijnych (co też prawdą jest). 😉

    Polubienie

  3. No to zobacz serial, bo moim zdaniem jest bardzo dobry, czy lepszy od filmu nie wiem bo ja znowu filmu nie widziałem.
    Ale są i Anime familijne jak i:
    sportowe, komediowe, historyczne, kucharskie, S-F, horrory, ecchi czy hentaje.
    Poza tym różne seriale mają różną kreskę porównaj kreskę shin chan z kreską powiedzmy final fantasy a pomiędzy nimi masz jeszcze bardzo wiele innych.
    Sceny walki hmm, zawsze można wybrać takie gdzie scen walki nie ma :).
    Dzwięki muzykę każde Anime ma inne a w niektórych muzyka to prawdziwe perełki.
    W sumie powinienem zacząć od tego pytania:
    A jakie Anime widziałaś?

    Polubienie

  4. No to w takim razie ja nie wiem, co to takiego to Anime: dla mnie Anime to animowana Manga – czyli typowo japońska stylistyka. Shin Chan wygląda bardziej europejsko, zaś Final Fantasy to obrazki dobrze mi znane z mojej ulubionej fantasy lub może nawet bardziej cyberpunka.

    Więc pytanie: co to jest Anime?

    Polubienie

  5. Anime to japoński film/serial animowany tylko i aż, więcej na wiki
    Anime ma typowe kreski ale kreska się różni w zależności od gatunku, inaczej wygląda w serialu dla dzieci (bardziej uproszczona bardzo kolorowa) inaczej w serialu S-F czy horrorze. Czy Final Fantasy to jeszcze film animowany można by sie kłócić większość roboty odwaliły komputery, ale amerykańskie filmy również są robione komputerowo a nadal zalicza się je do animacji.
    Co do Cyberpunka takie anime oczywiście też są 🙂
    żeby wymienić najpopularnijesze Akira, Ghost in the Shell czy Serial Experiments Lain
    polecam wszystkie trzy, szczególnie serie Ghosta i Lain, a i muzyka do nich jest zdecydowanie warta przesłuchania
    Może opisz jakie lubisz gatunki, klimaty a postaram się polecić jakiś tytuł.

    Polubienie

  6. „Ghost in te Shell” widziałam, ale bardzo późno w nocy, więc niekoniecznie pamiętam, czy mi się podobało. „Akirą” zachwyca się mój kuzyn – i tym razem chyba się skuszę, skoro już druga osoba poleca. Laina nie kojarzę. Ale jestem bliżej drogi do poznania Anime niż wcześniej.
    Aha, próbowałam oglądać Bleech (czy jakoś tak) – koszmar, po drugim odcinku mnie totalnie odrzuciło. Jak fabuła jest naiwna, to ja to muszę mieć lepiej opakowane (patrz „Lord of the Rings” – stylistyka japońskich kreskówek do mnie nie przemawia)

    Polubienie

  7. „Ghost in the shell” film? no i który bo były dwa seriale i pare filmów 🙂 (ghost in the shell, Innocence, dwie kompilacje z seriali i jeszcze coś o nazwie solid state society) z czego najbardziej polecałbym jednak seriale (sensownie wyważona akcja i filozofowanie)
    Akiry jakoś szczególnie nie polecam, niby klasyka ale mi się podobało średnio.
    Bleach hmm tam jest magical girls w gatunku więc już byłbym ostrożny 🙂
    Lain zaś to specyficzny cyberpunk a na początku wybitnie się na to nie zanosi, na zachętę opening a i uprzedzam że ciut ciężkie w odbiorze 🙂
    powtórzę pytanie jakie filmy/książki się podobają a coś sie dobierze…

    Polubienie

  8. O boszsz, to ja nei wiem, który 🙂
    Książki: współczesne amerykańskie, ale muszą być zaskakujące, zabawne (np. Irving. Lodge), s-f jak najbardziej, fantasy, cyberpunk s-f, klasyka powieści XX w., Kurt Vonnegut jr., Joseph Heller
    Filmy: proste, ale z ‘twistem’, wielopoziomowe w interpretacji: „American Beauty”, „Szósty Zmysł”, „Matrix”, „Blade Runner”, żadnych horrorów, komedie romantyczne (ale tylko te NAPRAWDĘ zabawne), kino totalnie zakręcone, np. Lynch – nie, dziękuję. Ostatnio z przyjemnością obejrzałam „Stay” oraz „Przypadek Harolda Cricka”.

    Mam nadzieję, że to pomoże 🙂

    Polubienie

  9. to pewnie ten pierwszy film
    To ja bym jeszcze polecił Animatriksa kilka nowelek animowanych na bazie matriksa, każda zupełnie inna, zrobiona przez kogoś innego i w zupełnie innym stylu.
    Potem może Mononoke Hime po polsku to się nazywało księżniczka Mononoke, trochę fantasy i ochrony środowiska 🙂
    albo cokolwiek innego ze studia Ghibli
    Nusica, Totoro
    z cyberpunka to może Roujin-z
    seria motoryzacyjna to oczywiście Initial D 4 serie i bardzo fajna muzyka tzw Eurobeat
    może jakieś komediowe np Ranma nie najnowsze ale zabójcze 😀

    Polubienie

Dodaj komentarz